Controle werking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aman en Niels - WaarBenJij.nu Controle werking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aman en Niels - WaarBenJij.nu

Controle werking

Door: Aman en Niels

Blijf op de hoogte en volg Aman en Niels

29 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Nu de reis heel dichtbij komt, maar het ticket door omstandigheden nog steeds niet geboekt is, vond ik het wél alvast tijd voor een reisdagboek en in het kader van ‘controle werking’ alvast het eerste stukje.

In dit dagboek zal voornamelijk ik, Amanda, jullie op de hoogte houden van onze avonturen in Zuid-Amerika. Ook zal ik Niels dwingen om zo nu en dan ook iets te schrijven, gezien het feit dat betrokkene dat naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet zo snel uit eigen beweging zal doen.

Zoals het er nu naar uitziet wordt 6 oktober de dag dat wij Nederland voor de komende winter gedag gaan zeggen en even aan de overkant van de Atlantic gaan kijken.

Onze voorbereiding tot nu toe houd ongeveer op bij wanneer er iets op tv komt over Zuid-Amerika te zeggen: Hey ! Daar gaan we heen.
Je zou dus kunnen stellen dat de voorbereiding zich vooral richt op de psychische voorbereiding. En is er nog werk aan de winkel betreffende Overige voorbereidingen (vliegticket, hostels, waar gaan we heen en wat gaan we doen). Hoewel ik vermoed dat het hoofdstuk waargaanweheen en watgaanwedoen niet heel ver zal worden uitgewerkt. In het kader van ‘ If you don’t know where you’re going, every road will take you there’ doen we misschien alleen een vlucht in de richting (Buenos Aires, Argentinie) en zien we de rest daar wel.

Des te meer reden om ons te volgen tijdens onze vakantie XL!

• 29 Augustus 2011 - 08:20

Bart:

Eeej das gruuw, kennen we tochnog vanuit het tegen waarschijlijkheid aangrenzede natte nederland, terug reageren!!

• 29 Augustus 2011 - 14:15

Yvonne Gubbels:

Hoi Amanda en Niels,

Ik ben jaloers op jullie, wat een mooie trip in het vooruitzicht! Ik zou zeggen, geniet ervan en doe geen gekke dingen ;) Voor wat betreft de psychische voorbereiding, kan ik jullie wel ondersteunen mocht dit gewenst zijn..haha.
    Een hele fijne vakantie en ben erg benieuwd naar de reisverslagen!
    Groetjes,
    Yvonne.

• 29 Augustus 2011 - 14:45

Pappie:

Heey meissie, Ben zoo benieuwd naar dit veel te onvoorbereidde avontuur van jullie. Maar heb wel (beetje) vertrouwen hoor. kus Pap

• 29 Augustus 2011 - 20:08

Angela:

Super.... ik ga jullie zeker volgen.
    vind het nu al leuk om je typische Aman verhalen te(gaan) lezen. hahahaha.... have fun met de voorbereidingen.

• 30 Augustus 2011 - 07:47

Beth:

Fuuuuuuuh ik vin leuk!!!

• 06 September 2011 - 14:32

Jeroen:

Zo ik ben op de hoogte van je verslag Appel en kijk van nu af aan iedere dag op je profiel om precies te weten waar je uithangt! hehehehe

Leuk dat je het heb aangemaakt ben benieuwd straks! Bel je snel!

Dikke kus en gr aan je ventje!

• 12 September 2011 - 10:37

Moeders:

voor het eerst op jullie log gekeken.
    Help Niels het komt nu wel erg dichtbij. Pfff daar gaan we weer!!
    Kus

• 12 September 2011 - 17:20

Leo:

De meeste gekke grappen bedenken jullie samen. Wij zien nu al uit naar de stukjes die door jullie samen geschreven zijn.

Maak er wat van.

Gr. Leo

• 02 Oktober 2011 - 16:28

Elly Kellner:

Hey you two...wat een superfeest Send-off was dat gisteren! I wish you all you need on your travels! Enjoy enjoy!

xx
    Elly